michaeloleary 28 października 2023 22:39
Wygodne fotele w B787 
To zdecydowanie najgorsza duża linia w Ameryce Południowej.
Na lotach trwających 5-6h brak jakiegokolwiek posiłku / napojów w cenie biletu. Brak nawet kawy / wody.
Beznadziejne, niewygodne fotele w A320 - twarde, brak możliwości jakiejkolwiek regulacji. Taki samolot był na locie Quito - Buenos Aires (ponad 5h lotu).
Niedziałający check in przez aplikację, na 5 lotów udało mi się odprawić tylko na jednym z nich.
Fatalna obsługa naziemna - mimo faktu, że check in przez aplikację był niemożliwy, podczas jednego z lotów odmówili odprawy na lotnisku, twierdząc, że to wina "problemów z internetem". Po 30 minutowej rozmowie dokonali odprawy twierdząc jednocześnie, że robią wielką łaskę.
Bezczelnie wyłudzają opłaty dodatkowe. Podczas lotu z Sao Paulo do Miami nie było możliwości odprawy online (lot do USA). Komunikat na stronie Avianca kazał odprawić się na lotnisku... gdzie naliczyli opłatę za odprawę, twierdząc, że "trzeba się odprawić online". Brak reakcji na argumenty.
 
tunczaj 4 kwietnia 2023 10:25
na czas 
brak jakiegokolwiek serwisu, czy chociazby wody na pokladzie na trasie >6h
linia sieciowa w cenie linii niskokosztowej.
obowiazkowe maski na pokladzie (kwiecien 2023) 
jacula 2 kwietnia 2016 23:27
bardzo dobra linia lotnicza, chyba najlpesza ze wszytskich brazylijskich, jakimi leciałem (Avianca, Azul, Tam, Gol)
dobry system rozrywki na pokładzie 
spóźniony samolot 
jerzul 18 lutego 2015 15:14
częste połączenia, bezproblemowe przebookowanie 
opóźnienia 
Petey 17 grudnia 2015 14:50
Czysto/staff z dobrym angielskim. 
Paweł Muras 27 grudnia 2016 22:26
Dobre połączenia wewnętrzne 
dominika211 12 grudnia 2017 00:06
peruvian airlines 
yaacek 27 czerwca 2016 01:24
swietna 
brak